12 Ocak 2014 Pazar

Mancini: Türk hocalar geride kalmış

Mancini: Türk hocalar geride kalmış
G.Saray’ın İtalyan teknik direktörü Roberto Mancini, Antalya’nın ev sahipliği yaptığı ‘51. TSYD Sporun Zirvesi’ seminerine damga vurdu...
Ünlü çalıştırıcının, özellikle Türk futbolcular ve teknik adamlarla ilgili yaptığı “Geri kalmışlar” yorumu gündeme oturdu. İşte Mancini’nin açıklamaları: 

TÜRK HOCALAR GERİDE KALMIŞ

“Türk futbolunun Almanya, İngiltere, Fransa ve İspanya seviyesinde olduğunu söyleyemem. Bunu küçümseme anlamında söylemiyorum. Ülke her anlamda gelişirken, teknik adam ve oyuncu anlamında geride kalmış. Belki de Türk teknik adamlar daha çok yurt dışında çalışmalı. Ya da Bilic, Şota gibi yabancı teknik adamlar buraya gelerek futbolun ilerlemesi için çalışabilir.” 

3 KUPAYI BİRDEN İSTİYORUM

“Şampiyonlar Ligi, Türkiye Kupası ve Süper Lig’i kazanmak istiyoruz. Bu kulvarlarda çok iyi takımlar var. F.Bahçe 8 puan önümüzde. Beşiktaş ve Kasımpaşa da çok iyi takımlar. Şampiyonlar Ligi’ndeki rakibimiz Chelsea de Avrupa’nın en iyi takımlarından biri. Ama ben, her şeyi kazanmak istiyorum. Sadece benim değil, tüm teknik adamların hedefi budur. Yarıştığımız her kulvarda maksimumu vermek zorundayız.”

6 YABANCI İLE GELİŞME OLMAZ

“G.Saray’a geldim çünkü yeni bir heyecan vardı. Ayrıca G.Saray, Avrupa’nın en iyi takımlarından bir tanesi. Burayı seçme nedenlerimden biri de, Türk futbolunu geliştirmek ve bu gelişime yardım etmek. Ancak 6 yabancı kuralı ile oynanan bir ligin gelişmesi zor. Üst düzey oyuncular, genç Türk oyuncuları da etkileyecektir. Bu ülke iyi bir ülke, burada olmaktan mutluyum. Avrupa’nın en iyi 4-5 liginden biri olmadığını söyleyebilirim ama bu kötü bir anlama gelmiyor.” 

PARA AVCILARINA İĞNELİ MESAJ

“Türkiye’de dikkatimi çeken önemli konulardan biri, statların ve sahaların altyapı eksiklikleri. Avrupa’da Türk futbolunu çok takip etmiyorlar. Nedeni de diğer büyük ligler gibi yurtdışında televizyondan maçlarının verilmemesi. İyi oyuncular geldikçe ligin izlenilirliği artıyor. Üst seviye oyunculardan bahsederken; kariyerinin sonuna gelmiş, sadece para kazanmayı amaçlayan futbolculardan bahsetmiyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş 1-1 Real Betis Maç Özeti