7 Ocak 2014 Salı

Menajeri açıkladı: Ronaldinho bana Beşiktaş'ı anlattı

Lig Radyo'da Ergin Aslan ve Erdem Ulus'un sunumuyla yayınlanan Beşiktaş Saati programına bağlanan Ronaldinho'nun Türkiye temsilcisi Ayhan Yeşilbaş önemli açıklamalarda bulundu.
İşte açıklamalarından satır başları;

RONALDİNHO BANA BEŞİKTAŞ'I ANLATTI

Ben Ronaldinho ile 3 hafta önce kendisinin evinde buluştum. Beşiktaş'ı tanıtmak istedim fakat asistanları ve kendisi zaten gerekli araştırmaları yapmış. O bana Beşiktaş hakkında birçok bilgi verdi. Beşiktaş'ın Avrupa'da ne kadar önemli bir camia olduğunu özellikle taraftarının ne kadar etkili olduğunu biliyor. O sadece sahaya çıkıp futbol oynamak istiyor. Geri kalan bütün detaylarla abisi ilgileniyor. Abim uygun gördüğü takdirde bende gelir oynarım diyor. Ben gözlemlerime dayanarak Ronaldinho'nun geleceğine inanıyorum.

DÜNYA KUPASINDA OYNAMAK İSTİYOR

2014 Dünya kupasında oynamayı çok istiyor. Scolari ile de sıkça bu konuda görüşüyorlar. Scolari onu milli takımda en azından onur konuğu olarak bulundurmak istiyor. Ronaldinho'ya Avrupa ya da Brezilya'da oynaması gerektiğini söyledi. Türkiye'den eski Brezilyalı futbolcuların kötülediği haberleri doğru değil. O zaten tam bir profesyonel böyle şeylere kulak asmayacak biri ve gerçekten çok iyi bir kişiliğe sahip. Böyle dolduruşlara gelmeyeceğine eminim.

BEŞİKTAŞ'IN TEKLİFİ ÇOK YAKIN

Ronaldinho'nun bir garanti ücret beklentisi var. Maç başı düşünmüyor. Ekstra istediği çok bir şey yok. İstediği şeyler gelen her yabancının kontratında zaten var. Beşiktaş'ın teklifi ile arada çok bir fark yok. Umarım orta yol bulunacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş 1-1 Real Betis Maç Özeti