26 Aralık 2013 Perşembe

Zafer Çağlayan'dan açıklama - izle Ekonomi Bakanlığı'ndan istifa eden Zafer Çağlayan, açıklamalarda bulundu.

Zafer Çağlayan'dan açıklama - izle
Adı yolsuzluk operasyonlarına karışan, oğlu ise rüşvete aracılık etmekten tutuklanan Zafer Çağlayan, dün istifasını açıklamıştı. Bugün görevi teslim eden Çağlayan, şunları söyledi:

OPERASYON SABAHI FİİLEN İSTİFA ETMİŞTİM

''Aslında bu komplonun başladığı ilk gün. Sabah saat 7'de operasyon başladı, 7.30'da beni arayan, çalışmaktan şeref duyduğum liderim Erdoğan'a "affımı isterim" dedim. 
Görüşeceğiz, konuşacağız, birlikte değerlendireceğiz dedi. Ben fiilen o an görevden ayrılmıştım. 
Beni tanıyanlar iyi bilir, ben doymuş olarak geldim. Ne ben ne ailem, hiçbir yanlış işin içinde olmadık. Görevimi şeref ve gururla yaptım. Tüm yönleri ile olay ortaya çıkacak. Olay, Türkiye'nin en çalışkan Başbakanına karşı kurulmuş bir tuzaktır. 
6,5 yıldır vekillik maaşımla her ay 100 çocuğumuz burs alıyor. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş 1-1 Real Betis Maç Özeti